niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Jak minął wam pierwszy dzień świąt? No cóż mnie niezbyt ciekawie, bo spędziłam go w łóżku:( Jak na złość jestem chora akurat w Wielkanoc:/  Ale miałam również i miłą niespodziankę:) Stałam się szczęśliwą właścicielką trzech breyerów!!! Jestem strasznie szczęśliwa i uważam, że byłby to ważny dla każdej kolekcjonerki dzień :) Są to moje pierwsze figurki tej firmy, a ich opisy wstawię po jakiejś ładnej sesji zdjęciowej, którą wykonam jak wyzdrowieję:) Na razie zachowam w tajemnicy jakie modele otrzymałam.
Pozdrawiam i życzę miłych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, mokrego śmigusa-dyngusa i smacznego jajka:)♥️




Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Przyjemny blog, będę czytać :)
    Gratuluję nabytków i zdrowia życzę!
    Zapraszam - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Jak będę miała czas to zaglądnę na bloczka;)

      Usuń
  2. Gratuluję tylu nowości!
    Będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.