wtorek, 12 kwietnia 2016

18. Tell`em that it`s my birthday

Witajcie kochani w kolejnym poście!
Dziś mam dla Was sesję zdjęciową Topsailsa Rien Makera, który jeszcze nie miał okazji pojawić się na blogu. Dlatego proszę o brawa dla tego pięknego pana, który zaszczycił nas dzisiaj swoją obecnością... W prawdzie zrobiłam tylko parę fotek, bo rozładował mi się aparat, ale jestem z nich zadowolona :) Nie są one zwyczajne. Pozwoliłam sobie na zdjęcia na pięknym mostku wraz z prawdziwymi modelkami. Będą one ze mną współpracować, mam nadzieję, że spiszą się dobrze...
Teraz zadajcie sobie pytanie: "Po co Ci to Prim? Dlaczego akurat teraz?" A ja Wam z uśmiechem odpowiem, że 4 kwietnia wybił roczek na bloggerze!! Uznałam, że to dobry moment, aby dodać jakieś nowości i dlatego m.in. założyłam Snapchata (primrosee.e), czy też instagrama (prim_photo), ale również postanowiłam urozmaicić sesje i wznowić pisanie opowiadań:) Z tej okazji odbędzie się również konkurs, ale o tym w następnym poście!


































Do zobaczenia :)
Pozdrawiam i życzę też Wam zmian na lepsze ♥
Koniecznie dodajcie mnie na Snapie, jeśli chcecie być na bieżąco!!
Prim:3
Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Graty rocznicy ^^ Od dzisiaj czytam twojego bloga jak najczęściej. Konik piękny, a modelki... e... xD
    Pozdrawiam
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!! Oby nadal tak świetnie się rozwijał :)
    Swietne zdjęcia ^^
    Czekam na konkurs :)
    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Jak wszyscy to ja też ale z dwumiesięcznym opóźnieniem. :P Czekam na kolejne posty.
    P.S. Wiesz, że Nereida wyjechała? :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tu z cherbacianego poddasza przywędrowałam ;) oczywiście
    WSZYTSKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!! Z okazji tego roku u mnie też ostatnio było świetowanie ale pomijając ładna sesja 💞 breyer śiczny choć sama mam tylko schleich i collecte to takiego to bym kupiła ;) pozdrawiam cieplutko i lece obserwować na insta ;)
    JOFFI

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pusty blog! Jesteś pusta jak Breyer! Ogarnij się dziecko! Podziękuj Capricorn za to.
    NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO TO ZŁA BAJKA. KUCYKI SIĘ ZABIJAJĄ! WYCIĄGAJĄ ZWŁOKI MĘŻCZYZNY I JE PALĄ. WYDŁUBUJĄ SOBIE OCZY I JE JEDZĄ. A LUNA WIESZA JELITA NA CHOINCE I MÓZGI NA SŁUPACH OŚWIETLENIOWYCH. TO OKROPNA BAJKA! OGARNIJCIE SIĘ LUDZIE I NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO ZROBIĄ Z WAS OPONY!!!!!!
    Pozdro Norbercik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za ten komentarze. Fajnie było by gdybyś wróciła do blogowania. Jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie.
      Pozdro Norbercik

      Usuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.