poniedziałek, 28 marca 2016

17. Baby, I’m perfect, baby I’m perfect for you,

Witajcie kochani! Po długiej drodze przez bezdroża trafiłam znowu tutaj. Muszę powiedzieć, że jestem szczęśliwa z podjętej decyzji. Brakowało mi uroków pisania i Was, czyli moich czytelników.
Postaram się dodawać posty 2-3 razy w tygodniu :) Trzymajcie kciuki, żeby się udało!!
Ja przychodzę do Was dzisiaj z mini sesją zdjęciową klaczy arabskiej, żywicznej firmy Breyer nr.8252 Breeds of the world, w skali LB.Zanim przejdę do zdjęć chciałabym również złożyć Wam serdeczne życzenia Wielkanocne! Niedługo odbędzie się również konkurs/candy (co wolicie - piszcie w komentarzach) z okazji urodzin mojego bloga:D









P.S. Jak zauważyliście na blogu zaszły duże zmiany:) Możecie teraz kontaktować się przez moje Social media:)

Pozdrawiam<3
Prim:3

Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

  1. Fajnie, że wróciłaś :)
    Zdjęcia są naprawdę cudne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Bardzo mi miło:) Też się cieszę z powrotu!
      Pozdrawiam<3
      Prim:3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! Masz do tego smykałkę :3 Cieszę się, że wróciłaś :) Zmiany bardzo mi się podobają ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje fotki tak Ci się spodobały! Mm nadzieję, że z niektórych zmian skorzystasz:D
      Pozdrawiam<3
      Prim:3

      Usuń
  4. Super zdjęcia! Gdzie kupujesz modele tych koni? Dopiero trafiłem na Twojego bloga i chciałbym się tego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!!
      Takie modele możesz znaleźć nawet na allegro, ceneo, czy e-bay. Oczywiście ja polecam Tobie sklep Monoceurus - tam znajdziesz modele firmy Breyer (może jej modele nie są tanie, ale bardzo dokładnie i dobrze wykonanane), ale też CollectA i Schleich, jeśli chodzi o modele firmy Schleich znajdziesz je jeszcze na stronie Tappsi :) Natomiast co do firmy Breyer kupuję jeszcze na Net-s i Breyer.com.pl :) Ja osobiście zawsze sprawdzam najlepsze oferty na Ceneo, a jeśli czegoś tam nie ma to sprawdzam wszystkie inne sklepy, które znajdę :) Acha i modele firm takich jak Schleich, CollectA, czy Mojo fun można znaleźć w sklepach zabawkowych i Rossmanie:D
      Pozdrawiam i wpadaj częściej!
      Prim:3

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)
    Oczarowało mnie 3 od dołu , cudne jest <3
    Konkurs jak dla mnie chyba lepszy niz Candy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Najprawdopodobniej faktycznie zrobię konkurs:) Już jutro wyczekuj posta urodzinowego mojego bloga!
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa:)
      Prim:3
      P.S. Jeśli chcesz być na bieżąco z moim blogiem dołącz do witryny lub dodaj mnie na Snapie!

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia!
    Najbradziej spodobało mi się 2 zdjecie z tymi kwiatami ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Z pewnością zobaczę co tam skrobiesz na Twoim blogu:)
      Pozdrawiam i zapraszam na social media:D
      Prim:3

      Usuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.