środa, 27 maja 2015

Ach to LA...

Ciao!
No cóż znowu opóźnienie, jeśli chodzi o posty... Jestem taka zła na siebie, ale cóż mam tyle na głowie:/ (szczegóły w następnym poście). Tak, tak, wiem miał być post o moim trzecim breyerku ze Świąt Wielkanocnych, ale tak jakoś wyszło, że odpowiem wam dzisiaj na opóźnione pytania z LA, do których nominowała mnie Aredhel z bloga Shadow Horses. Oprócz tego dodam, że przyjechały do mnie dwa nowe Trady, moje pierwsze!!! Ach to takie niesamowite uczucie! Ci, którzy czytali mój post z poprzednimi odpowiedziami do La( nominowana przez Amore Cane) pewnie już wiedzą o które modele mi chodzi:)
A teraz odpowiem na LA♥





1.Masz fotografować jeden model do końca życia. Który to będzie?
Sama nie wiem:/ W mojej kolekcji jest tyle wspaniałych koni! 

2.Jaką skalę lubisz najbardziej, a której masz najwięcej?
Najbardziej przypadły mi do gustu trady, ale tak jakoś się złożyło, że to  modeli w skali Little bits mam najwięcej:)
 
3.Jakiś ukochany koń?Czempion, a może ze stadniny :)?A może oba?
Mam kilku ulubieńców w stajni, do której uczęszczam, ale najbardziej jestem przywiązana do koniska o imieniu Naświt:)
 
4.Ile masz półek na modele?
Na konie trzy, ale to się pewnie jeszcze zmieni...:p
 
5.Ile czasu już kolekcjonujesz?
Hmmm... ten czas tak szybko zleciał i nawet go nie policzyłam :),ale wydaje mi się, że tak około 6, 5 lat.
 
6.Jakiego kopytnego zabierasz na bezludną wyspę, żeby do końca życia do niego wzdychać?
Chodzi o prawdziwego czy o model? No jeśli chodzi o model to chyba Sshameless++ lub Topsails Rien Maker, a jeśli chodzi o prawdziwego konia to chyba  Na świtka, chociaż sama nie wiem... Tak trudno by było mi podjąć decyzję.
 
7.Ulubiona maść?
Lubię każdą maść w tym kasztanowatą, karą, gniadą, bułaną, siwą, tarantowatą i srokatą, a w szczególności palomino:)
 
8.Policz ile masz mniej więcej modeli.Teraz wybierz średnią kwotę modelu i pomnóż przez ich ilość.
...
Możesz już zamknąć buzię i włożyć oczy z powrotem do orbit :).Teraz wierzysz, że jesteś bogaty/a xD?
Ps.Pytanie 8 proszę kopiować w całości, razem z wielokropkiem i tym tam potem zdaniem ;).I nie chcę znać tej kwoty, tylko waszą reakcję! :P

No cóż odpowiedź zchowam dla siebie, nie obraź się;)
 
9.Co decyduje o zakupie figurki?
Głównie wygląd - poza, umaszcenie i wykonanie:)Rzadziej patrzę się na rzadkość modelu;)
 
10.Jak twoja rodzina reaguje na kolekcjonerstwo?
Są raczej pozytywnie nastawieni, cieszą się, że dzięki temu zainteresowałam się fotografią:)
 
11.Mniej więcej co ile (okres czasu) kupujesz figurki?
Bardzo różnie i trudno mi na nie odpowiedzieć...



To tyle jeśli chodzi o odpowiedzi na La♥

Ja nominuję:

1. Capricorn z http://capricornmeadow.blogspot.com/
2. Julię z http://amore-cane.blogspot.com/
3. Jagodę z http://konieschleichlove.blogspot.com/
4. Jockeyki z http://cherrystable.blogspot.com/
5. Kamilę z http://kamillakur.blogspot.com/
6. Iskrę z http://ranczoiskra.blogspot.com/
7. Juliett z http://sjbreyerhorses.blogspot.com/
8. Kto chce zgłasza się w komentarzach:)

Moje pytania:

1. Jaki jest twój wyśniony model??
2. Ile lat prowadzisz bloga?
3. Czy blogowanie sprawia ci przyjemność? Z jakich swoich blogowych osiągnięć jesteś najbardziej zadowolona?
4. Które ze swoich zdjęć uważasz za najbardziej udane?
5. Jak widzisz przyszłość swojego bloga? Czy masz jakieś dalsze plany?
6. Czy chciałabyś w przyszłości posiadać AR lub profesjonalnego CM?
7. AR czy CM?
8. Czy chciałabyś w przyszłości zająć się Customingiem lub robić własne AR?
9. Czy lubisz meetingi?Chciałabyś wziąć w jakimś udział?
10. Jaka jest twoja największa życiowa wpadka, którą chcesz się z nami podzielić?
11. Na koniec - Czy jesteś zadowolona ze swojej kolekcji? Co mogłoby ją ulepszyć?


To wszystko:)
Pozdrawiam
Wasza Prim:3 (lub Primadełko)
 
Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Zapiszesz mnie do La?
    Pozdrawiam!
    Unique
    P.S. Fajne odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :3
    Pzdr. i zapraszam na moją n/n.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się zgłosić do LA?
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Dodam cię na listę, postaram się dzisiaj zapraszam na fb bloga:)
      Pozdawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. zmienisz link w pasku bocznym z amore cane na ten? :) zmiana adresu
      http://whitearabianstudio.blogspot.com/

      Usuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za nominację, ale z zasady nie odpowiadam na pytania ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz mnie też zapisać :D
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że odpowiedziałaś :).
    Wow, prawie 7 lat!
    Dzięki za nominację, ale prawdopodobnie nie zrobię, bo już mi się nie chce :P.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.