sobota, 29 sierpnia 2015

Wakacje zmian...:)

Witajcie kochani!
Nie dałam znaku życia aż przez dwa miesiące, za co was serdecznie przepraszam! Dostałam po prostu jakiegoś wielkiego lenia, cały czas mówiłam sobie: "napiszę notkę jutro...". To jutro przeciągnęło się aż do teraz. No cóż powiedzmy, że musiałam odpocząć od blogowania, myślę, że czasem każdy musi sobie zrobić krótką przerwę. Mam nadzieję, że spędziliście miło wakacyjny czas :) Moje były bardzo udane <3 Udało mi się zrobić wiele fotografii i mam nadzieję, że wam się spodobają :D  Przede wszystkim cieszę się z postępów jakie zrobiłam w jeździectwie! Zaczęłam sama galopować oraz skakać przez mini krzyżaczki!!! Tak się cieszę! Złapałam również natchnienie do pisania dalszej części "Primrose Stable", więc oczekujcie ich, proszę w następnych postach:3 Dobra! Dość mojej paplaniny, przejdźmy do tematu głównego postu ^_^ 
 

 

Chciałabym pokazać wam moją pierwszą wakacyjną sesję zdjęciową. Odwiedziłam bałtyk i pstryknęłam kilka fotek Nugatkowi ( ogier rasy morgan, firmy CollectA ) na tle zachodzącego słońca i morza. Zakochałam się w tym ogierku:* Bardzo podoba mi się sposób w jaki prezentuje się na tle zachodzącego słońca.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Za duży plus modelu uważam jego maść. Ogier podoba mi się bardziej w tym malowaniu niż tym drugim, ale to już zależy od waszego gustu. Jednak to wyraz jego oczu mówi sam za siebie.
Nie będę się tu rozpływać i opisywać figurkę, gdyż jego opis mam w planach przedstawić jakoś tak we wrześniu. Jak już mówiłam na razie mam w planach "Primrose Stable" i sesje z wakacji. Na opisy przeznaczę wrzesień, ale korzystajmy póki możemy z ostatnich dni sierpnia.
Mam nadzieje, że foty przypadły wam do gustu :)
Pozdrawiam wszystkich<3
Prim:3
 
 
 
 
Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

  1. Cieszę się, że miło spędziłaś wakacje i że wróciłaś na bloga, brakowało mi Twoich wpisów i zastanawiałam się, dlaczego zniknęłaś.
    Też bałam nad Bałtykiem, na plenerze malarskim :)
    Wspaniale, że wracasz z nowymi zdjęciami i weną :)
    Konik śliczny, ciekawie wyszedł na zdjęciach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Do ciebie też muszę zaglądnąć po tak długiej przerwie. Pewnie dużo się działo:)
      Pozdrawiam
      Prim:3

      Usuń
  2. Cóż, nie ma co się zmuszać i pisać "na siłę", w końcu wakacje są od odpoczywania ;).
    Gratuluję postępów :D!
    Zdjęcia bardzo klimatyczne, uwielbiam takie zdjęcia w świetle zachodzącego słońca ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zachody słońca są moją inspiracją, uwielbia ich ujęcia :*
      Pozderki:)
      Prim:3

      Usuń
  3. Gratuluję postępów w jeździectwie :D
    Sama też trochę ich mam, ach nie ma to jak galopy na oklep w terenie z dobrym towarzystwem <3
    Ja też przerwę miałam, może i nie paro miesięczną, ale jednak, ostatnio często mi się to zdarza xD
    To pierwsze zdjęcie... Mam prawie takie samo tylko bez konieła, można wiedzieć w której miejscowości byłaś ? :) A zdjęcie piękne !
    Obowiązkowo - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mojego pobytu nad morzem, nie obraź się, ale chcę być w tej kwestii anonimowa:) Dziękuję za ciepłe słowa:D
      Pozderki
      Prim:3

      Usuń
  4. Też czesem dopada mnie taki leń :) to jest normalne i na szczęście przechodzi.
    Graty postępów jeździeckich :) skoki... coś pięknego ^^
    Zdjęcia bardzo mi się podobają :3 super konio

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam Jula, że też masz bloga... Muszę wpaść!
      Nie obrazisz się jak zapytam czemu usunęłaś komentarz?
      Pozderki
      Prim:3

      Usuń
  6. Mnie też coś ostatni dopadł leń. Ale COŚ pisać muszę - bez tego nie potrafię się żyć (dosłownie) - mam problemy z koncentracją nad czymkolwiek.
    Choć w sumie nie ma co pisać na siłę ;)
    Bardzo udana sesja ;)
    U mnie nowy post -wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, wpadnę tylko z małym opóźnieniem. Dziękuję za moc bardzo miłych słówek;)
      Pozdrawiam
      Primadło:3

      Usuń
  7. Piękna sesja. Nad morzem? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania:
    al-domingo-stables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nad Bałtykiem:) Dziękuję za miły komentarz <3
      Pozdrawiam
      Prim:3

      Usuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.