czwartek, 28 maja 2015

Znajdź mnie już teraz na Facebooku !

Witam, Witam:)
Dziękuję, że chcecie brać udział w moim LA:) Jak już wspominałam przyjechały do mnie dwa nowe trady♥️
Postaram się niedługo dodać ich opis i obiecanego dawien dawna  Breyera z wielkanocnych zdobyczy:)
Muszę rownież wziąć się za uzupełnianie zakładek...

 




Wiem jest wiele do zrobienia, ale jakoś temu sprostam. W wakacje powinnam mieć dużo czasu, więc mam nadzieję, że nie nawalę z pisaniem postów. 
No dobra przepraszam za tak długie przynudzanie, przejdę może do sprawy kluczowej :) Wczoraj wzięłam się do roboty i założyłam stronę mojego bloga na Facebooku :) Może zechcecie wpaść? Byłoby mi bardzo miło:) 


 

Zdjęcia kucyka ( powyżej) zrobiłam niedawno przy okazji odwiedzin pewnej stajni;) Wydaje mi się, że to fiord w jasnym umaszczeniu, ale nie mam pewności:) 
Pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim LA:) http://mojemodelekoni.blogspot.com/2015/05/ach-to-la.html?m=1
Prim:3
Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. Wpadłam na FB. Fajne ;)
    Śliczne zdjęcia :3
    Pzdr. U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Cieszę się, że ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno polubię fanpage!

    Śliczny konik

    Pozdrawiam.
    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie fiord. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja nie byłam pewna, ale wydawało mi się tak bo miał biało- brązowy ogon i pręgę( tam grzie fiordy mają czarne on miał brązowe)
      Pozdrawiam
      Prim:3

      Usuń
  5. Zaraz znajdę twego fb :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Konik faktycznie chyba nie fiord, ale i tak fajny :3
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.