środa, 3 czerwca 2015

Ulotne szczęście...

Witajcie!
Jak minął wam Dzień Dziecka? Mnie przyjemnie :D W szkole totalny luz(prawie cały czas byliśmy na dworze), później spędziłam czas w rodzinnym gronie i oczywiście dostałam prezent:) I tym was zaskoczę! Nie dostałam modelu ani nic z tych rzeczy, tylko rower! Tak miałam rower, później z niego wyrosłam i wypożyczałam z wypożyczalni aż moja mama stwierdziła, że powinnam mieć swój własny:) Och tak bardzo jej dziękuję, to była świetna decyzja :) O niebo lepiej jest mieć swój własny!


Acha i na koniec za dobre oceny dostałam mojego wymarzonego Grullo Pinto z Breyera! Dokładniej przyjechał wczoraj! No dobra to tyle jeśli chodzi o Dzień Dziecka, chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego i udanego świętowania i prezentów, choć wiem, że spóźniłam się z życzeniami, przepraszam:(
Mam jeszcze  kilka powodów, żeby świętować! Między innymi mam 1000 wejść i 5 obserwatorów oraz multum przemiłych komentarzy!!! Dziękuję!!!



Z tej właśnie okazji postanowiłam napisać serię opowiadań pod tytułem " Primrose Stable " i założyć taką stajnię:) Opowiadanie mam nadzieję wstawić jutro :) A co do tytułu posta odnosi się zarówno do wczorajszego dnia jak i opowiadania. Jak już wiecie wczoraj dostałam pinciaka i byłam bardzo szczęśliwa, ale później wiatr zdmuchnął mojego Topsailsa ze stołu i biedaczek jest ranny:( Ma obite kopytka, chrapki i zad, jestem naszczęście w stanie to naprawić przy pomocy pędzelka, farb i werniksu:)Biorę się za to w wakacje i mam nadzieję na udany efekt:) A co do opowiadania - jest to nazwa pierwszego rozdziału:D Tu trochę taki spoiler hehe:p
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu czerwcowego♥️
Prim:3
P.S. Ktoś może wie czym zmyć akrylową farbę? Dotyczy to mojego CM, z którego efektu nie jestem zadowolona i chcę zmyć z niego akryl.
Jeszcze raz pozdrowełki
Primadło:3



Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

  1. Breyer' y są wszędzie 0.0 U mnie też xD A co do roweru to fajny prezent ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://magicmodels-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój rower już ledwo zipie, muszę chyba kupić nowy.
    Gratuluję prezentów, ja dostałam trochę pieniędzy - też dobrze.
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły połów w tym roku masz ;D
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię modelu Grullo Pinto, aczkolwiek gratuluję breyera ;)
    i popieram, że lepiej mieć swój rower... tym bardziej, że nie wszędzie są wypożyczalnie :P (u mnie w mieście albo swoim albo wcale)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje prezentów, czekam na zdjęcia breyera :D!
    Ja swój rower mam i wiem, że to niezastąpiony środek transportu :).
    Opowiadania chętnie poczytam :).
    Oh, biedny Topsails >.<.Trzymam kciuki, że będzie jak nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś, właściwie przez przypadek, natrafiłam na Twojego bloga i od razu bardzo mi się spodobał :) Z pewnością zostaję jako stały czytelnik ;)
    Gratuluję prezentów i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki roweru ;)
    A co do usówania akrylówki najlepszy zmywacz do paznokci ( ale dorobna uwaga, na niektóre firmy farb nie działają wszystkie zmywacze, dlatego dobrze jest mieć pod ręką co najmniej trzy )
    Pozdrawiam Izabelka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję konika! I roweru :D u mnie nowy post się prawdopodobnie dziś pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam:
    http://prosinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłabym, ale nie lubię, gdy ludzie piszą komentarz na twoim blogu tylko po to abyś na niego wpadł:/ Taki komentarz tylko zniechęca:(
      Pozdrawiam
      Prim:3

      Usuń
  10. Pisałam już komentarz, ale chciałam tylko zaznaczyć, że na swoim blogu odpowiedziałam na Twoje pytanie. Nie wiem, czy życzysz sobie, bym odpowiadała na nie również tu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko rozumiem i ok :)
      Odpowiedź na Twoje komentarze opublikowałam pod pierwszym Twoim komentarzem na moim blogu ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.