wtorek, 28 kwietnia 2015

Nominowana przez Amore Cane:)

Hej!
Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa:) Pierwszy raz zostałam nominowana do LA!!! Zawdzięczam to blogerce z bloga Amore Cane  <KLIK> :D Wielkie dzięki!
No dobra, myślę, że możemy przejść do odpowiedzi:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Boisz się jumpscare z FNAFa? 
Nie mam pojęcia o co chodzi, nigdy nie oglądałam:/ Moż kiedyś looknę?

2. Komu pierwszemu powiedziałaś, że prowadzisz bloga ?
No cóż o ile dobrze pamiętam mamie:)

3. Ruffian czy Secretariat?
Jeśli chodzi o mnie to  Secretariat:) To niesamowite, że koń mógł osiągnąć taką prędkość!

4. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Kosogłosa. Dostałam płytę na Wielkanoc:) Jestem wielką fanką "Igrzysk Śmierci", choć sądzę, że jako książki są lepsze:D

5. Jaką książkę obecnie czytasz?
 Eragona. To dość wciągająca książka, ale wolę "Igrzyska Śmierci"xd

6. Ulubiona firma modeli?
Sądzę, że breyer. Moim zdaniem są to najbardziej realistyczne i bardzo dokładnie wykonane modele koni:) Ich zaletą jest również to, że sierść mieni im się w słońcu, co nadaje im jeszcze więcej realizmu.

7. Jak myślisz, czy za rok będziesz dalej prowadziła tego bloga?
Myślę, że tak:)

8. Co sądzisz o modelach AR?
Są wyjątkowe i wiele bym dała by mieć jednego u siebie.

9. Co sądzisz o customach?
Zależy jakie... Są takie, które są wykonane pięknie i szczegółowo, ale są i takie byle jakie, które nie specjalnie mnie zachwycają:/W każdym razie są na pewno niepowtarzalne i same w sobie mają swój urok:)

10. Dlaczego prowadzisz bloga na tej, a nie innej platformie?
Sama nie wiem... Po prostu tak się stało...

11. Hobby oprócz modeli?
Mam ich wiele, ale przede wszystkim  jazda konna, fotografowanie modeli i rysowanie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja nie nominuję nikogo, chyba, że na waszą prośbę:)
Mam jedno pytanko, który model bardziej wam się podoba? Topsails czy Sshameless?
(Pytanie nie dotyczy La)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi:D


Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

  1. Fajnie odpowiedzi :")
    Też brałam udział w tym LA!
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezwstydnik! (Sshameless)
    miałam go dostać na święta ale nie był nigdzie dostępny i padło na Miśka - w sumie nie żałuję, ale dalej ten arab chodzi mi po głowie ;)
    fajne odpowiedzi :)
    zdjęcie trochę za bardzo od góry ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być od góry, to efekt zamierzony:)Dzięki za radę i szczerą pomoc w wyborze, ale nadal nie wiem kogo zobaczycie u mnie na blogu:D

      Usuń
  3. Ja posiadam oba konie i powiem szczerze- SShameless to nie koń dla każdego. Trochę przerysowany i jaszczurzy ale bardzo arabski. Do tego dochodzi ten wzrok i piękne oczy. Mnie osobiście zachwycił ale nie wiem czy Tobie się spodoba. Natomiast Topsailsa poleciłabym zawsze i każdemu. Chłopak po prostu ma swój urok. Ale z tego co wiem to siwego trudniej zdobyć, a topsails jeszcze jest. Musisz sama wybrać. Postaram się zrobić ich porównanie na moim blogu ale nic nie obiecuję.
    Pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak według mnie Topsails też jest uroczy, a arabek śliczny:) Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  4. Ja bym wzięła Shamless' a, ten arabek to niezłe ziółko xD Potrafi namieszać w głowie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://magicmodels-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc:) Myślę, że właśnie jego wybiorę, ale nadal nie jestem do końca przekonana:)

      Usuń
  5. Igrzyska kochaaaam <3.
    Eragona również czytałam i wspominam bardzo pozytywnie :).Jak widzę, nie tylko mnie męczy kac igrzyskowy xD.Tak bardzo chcę Kosogłosa 2 :<!
    O, rysujesz :)?Zobaczymy kiedyś jakieś bazgroły :D?
    Zdecydowanie Bezwstydnik.Za arabami na ogół nie szaleję, ale ten model jest przecudowny!Maść, poza i niesamowity ogon mnie urzekają.Chciałabym go kiedyś zobaczyć u siebie na półce obok Bułki (Marwari).Takie dwa pustynne powiewy :).
    Topsailsa nie lubię, bo ma taką zwykłą maść :/.Czechu znacznie lepszy, chociaż i tak jakoś się nie mogę przekonać do tego moldu xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapomniałam, że prześliczne, wiosenne zdjęcie ^^.

      Usuń
  6. Jestem posiadaczką Cześka ( na moldzie Smart Chic Olena czyli tym samym co Topsails) i bardzo polecam. Shameless mi się nie podoba, to bardzo stary mold pozbawiony szczegółów.
    Również lubię Igrzyska. Eragona także :)
    Zapraszam na nową notkę - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.