piątek, 3 kwietnia 2015

Cześć!!

Jestem wieloletnią kolekcjonerką i maniaczką koni. Postanowiłam, że bloczek będzie właśnie o tych moich pasjach<3 Bo czy jest coś wspanialszego od końskiego grzbietu?? Galopu czy samych koni? Dla mnie nie. Konie są całym moim życiem. Ich wdzięk i grację dostrzeże każdy, tyle że ktoś kto potrafi poświęcić im czas i swoje życie, będzie umiał dostrzec w nich inteligentne, przyjacielskie, wyrozumiałe i współczujące stworzenia. Dla mnie bez koni świat by nie istniał.
Mam nadzieję, że bloczek przypadnie do gustu:)
Pozdrawiam:3

"Jazda konna nie jest moją pasją, jest moim sensem życia"
                                                                      ~Moje modele koni~




Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmierni miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :) To motywuje do dalszego działania :3

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.